بیش از نیمی از آمریکایی‌ها از کنگره می‌خواهند قانونی تصویب کند که به موجب آن از رابرت مولر و تحقیقات او در خصوص احتمال دخالت روسیه در انتخابات آمریکا حفاظت شود.

نظرسنجی: بیشتر آمریکایی‌ها خواستار حمایت کنگره از تحقیقات مولر هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، نتایج نظرسنجی سی‌بی‌اس نیوز نشان می‌دهد بیشتر مردم آمریکا خواهان حمایت کنگره آمریکا از رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات در خصوص ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا هستند.

بر این اساس، بیشتر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند رابرت مولر باید اجازه داشته باشد تا کار خود را بدون دخالت دیگران انجام دهد. همچنین بیش از نیمی از آمریکایی ها از کنگره می خواهند قانونی تصویب کند که به موجب آن از رابرت مولر و تحقیقات او در خصوص ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا حفاظت شود.

در این میان، از هر ده آمریکایی هفت نفر اقدامات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد وقفه در روند تحقیقات مولر را رد کرده‌اند. همچنین 51 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به سی بی اس گفته‌اند تحقیقات مولر انگیزه سیاسی دارد و 46 دصد نیز این تحقیقات را توجیهی عنوان کرده‌اند.

پیشتر برخی سناتورهای آمریکایی پیشنهاد کرده بودند لایحه ای برای حفاظت از رابرت مولر در سنا تصویب شود.

نظرسنجی سی بی اس نیوز با شرکت 1103 آمریکایی و با حاشیه خطای 3 درصد انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار