مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از پخش ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» با موضوع مهدویت در شبکه قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: یکی از اهداف و آرمان‌های انفلاب اسلامی و جامعه شیعی ایران همواره انتظار فرج حضرت ولی عصر (عج) و تلاش برای انتقال این مفهوم ارزشمند به جهانیان است، این مرکز هم ضمن توجه به رسالت رسانه در این حوزه با همین رویکرد شروع به تولید و پخش برنامه‌ای با موضوع مهدویت کرد.

اکبری افزود: «به وقت باران» ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که ضمن معرفی مراکز فعال مهدوی در استان، هر فعالیتی که در حوزه مهدویت در قزوین انجام می‌شود را انعکاس خواهد داد.

وی اضافه کرد: این برنامه تلویزیونی در بخشی تحت عنوان «خانه دوست» به دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم می‌رود و به معرفی شهداء و ارتباط آن‌ها با فرهنگ مهدویت می‌پردازد.

اکبری گفت: «به وقت باران» در بخش دیگری با عنوان «عهدنامه» به مدارس سر می‌زند و دانش آموزان با قرائت نوشته‌ای به صورت عهدنامه، به دغدغه‌ها و درد دل‌های خود درباره حضرت، ولی عصر (عج) اشاره می‌کنند.

ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» به تهیه کنندگی روح الله فاطمی نسب جمعه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار