نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آنچه برای همه ما مهم است و قدرت و توانمندی اسلام باعث شده دنیا را شیفته خود کند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن تبریک ولادت حضرت نبی مکرم اسلام وهفته وحدت .وامام جعفر صادق(ع)بیان کرد آنچه برای همه ما مهم است و قدرت و توانمندی اسلام باعث شده دنیا را شیفته خود کند.

دشمنان از قدرت و توانمندی اسلام هراس دارند
 وی ادامه داد: همه اعم  از شیعه وسنی برای اسلام زحمت کشیدند ما در جنگ در ۸سال  شهید تقدیم کردیم که اسلام زنده بماند که جوهره کار امام . رهبرمعظم انقلاب نیز این بوده است و اسلام هراسی که آمریکا طرح ریزی کرد ترس از قدرت وتوانمندی اسلام بود وبه همین دلیل است  میبینیم که امروز کشورهای قدرت از ما می ترسند .ودر طول این ۴۰سال انقلاب نقشه این را داشتند که ما ساقط کنند. 
 
سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای  نجف نیز در این همایش ضمن تبریک میلاد حضرت رسول وامام جعفر صادق و هفته وحدت بیان کرد منطقه ثلاث باباجانی خاطرات زیادی از پایداری ایستادگی و بصیرت ملت قهرمان را در خود نهفته دارد.
 
سردار عظیمی افزود: در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما به هدف آمریکای چپاول گر و با توجه به شناخت که داشتند از تنوع قومیتی باعث تفرقه در تمام مناطق بخصوص اورامانات به عنوان اولین اقدام از این طریق سرمایه گذاری کردند و خواستند از فضای محرومیت اورامانات که حاصل لکه سنگین  شاه بود استفاده نمایند.
   
وی بیان کرد:  حضور یک پارچه مردم در نقطه به نقطه چه شیعه و چه سنی در کنار هم شهید دادیم  که از افتخارات  مردم اورامانات این بود این توطئه های آمریکا  را به بهترین فرصت برای  تبدیل به پاکی و سلحشوری نمودند .

سردار عظیمی افزود  دشمنان اروز به  دنبال نفوذ از طریق افکار و بینش است و و از تمام ظرفیت ها از جمله داعش  استفاده می کنند و ما باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم.

انتهای پیام/ز


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.