کتابخانه عمومی «شهدای مدافع حرم» شهرک مهر رازی کرمانشاه، در ششمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح شد.

کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم افتتاح شدبه گزارش    خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت گفت: در ششمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی در خدمت شما هستیم تا هشتاد و پنجمین کتابخانه عمومی استان و بیست و پنجمین کتابخانه عمومی شهرستان را با حضور مسئولین و مردم کتاب خوان و کتاب دوست شهر کرمانشاه افتتاح کنیم.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ضمن اشاره به سفر پر خیر و برکت رهبری به استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: پروژه افتتاح کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم شهرک مهر رازی کرمانشاه، یکی دیگر از پروژه هایی است که در این سفر پر خیر و برکت در سال ۱۳۹۰ با اعتباری بالغ بر ۷.۵ میلیارد ریال به تصویب رسید و با تلاش و پیگیری های فرماندار و مدیران استان ساخته و امروز 29 آبان ماه در اولین روز از هفته وحدت و ششمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی به بهره برداری می رسد.
 
حسنی خونسار ضمن تشکر از فرماندار فهیم و فرهنگ دوست، اظهار داشت: کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم  با ۳۲۰ مترمربع زیربنا دارای بخش های مختلفی از قبیل مرجع، مخزن، سالن مطالعه و بخش کودک است.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از اهداف افتتاح کتابخانه عمومی در این منطقه محروم و پرجمعیت کم کردن فاصله فرهنگی در سطح محلات کرمانشاه بوده است که به لطف خدا اداره کتابخانه های عمومی استان در این راه مصمم و با اراده کامل راه را ادامه خواهد داد. 

وی در پایان افزود: این کتابخانه با تلاش و پیگیری های کارکنان ستادی و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه  با زمینی متراژ 1000متر و زیر بنا 300 متر در اختیار همشهریان عزیز قرار گرفته است.
 
رنجبر فرماندارشهرستان کرمانشاه  ضمن گرامیداشت  هفته کتاب و تبریک هفه وحدت و بسیج گفت: پایه و اساس پیشرفت هر جامعه بر کتابخوانی و مطالعه استوار است و هرچه تلاش در این راه صورت پذیرد به اعتلا و سربلندی کشور کمک خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز

کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم  افتتاح شد

برچسب ها: کتاب ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.