مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از حریق یک انبار ضایعات خبر داد.

تلاش 6 ساعته آتش نشانان در آتش سوزی انبار ضایعاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت : طی تماس تلفنی در ساعت 2:28 دقیقه  با سامانه 125 این سازمان که خبر از حریق گسترده در یک انبار مواد ضایعاتی واقع در شهرک صنعتی بزرگراه امام خمینی (ره) میداد با توجه به شدت حادثه بلافاصله 4 دستگاه خودرو اطفاء حریق از 3 ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام گردید.

عسکری در ادامه گفت:با توجه به وسعت آتش سوزی و سوختن مواد مختلف ضایعاتی که با حجم شعله و دود زیاد همراه است و وقتی دچار آتش سوزی میشود با درون سوزی شدید همراه است و اطفاء حریق آن به آب فراوان نیاز دارد که با تلاش 6 ساعته 17 آتش نشان این آتش سوزی مهار گردید .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان همچنین از یک عملیات اطفاء حریق که با سرعت و دقت آتش نشانان مهار گردید سخن گفت و بیان کرد:این آتش سوزی ظهر امروز 28آبان در خیابان ویلا رخ داد.

عسکری افزود:بلافاصله دو تیم اطفاء حریق از دوایستگاه به محل آتش سوزی اعزام گردید و با توجه به اینکه آتش سوزی در بخش موتور خانه منزل مسکونی و دچار حریق شدن منبع نگهداری مواد نفتی, آتش نشانان با سرعت و دقت بالا اقدام به اطفاء حریق نموده و از پیشروی و سرایت آتش به داخل منزل مسکونی جلوگیری کردند .

علی عسکری در پایان به شهروندان توصیه کرد: نکات ایمنی را جدی گرفته و بدانند بزرگترین حوادث در دل کوچکترین بی احتیاطی ها نهفته است.

 

انتهای پیام/س

 

آتش سوزی انبار ضایعات در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار