رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸۰۰ نفر در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، قبادی بصیر رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸۰۰ نفر در استان خبر داد و گفت : در یکسال اخیر به بیش از ۵۰۰۰ نفر آموزش اشتغال در رشته‌های مختلف ارائه شد.

وی گفت : این تسهیلات خرد اقتصاد مقاومتی به ازای هر نفر ۱۵ میلیون تومان برای تامین سرمایه در گردش و خرید تجهیزات برای طرح‌های خرد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد : یکی از مزایای این تسهیلات این است که درگیری‌های سیکل اداری که برای تسهیلات دیگر وجود دارد اینجا حذف شده و دریافت وام تسهیل شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه بر تسهیل در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات بلااستفاده به افراد جویای کار تاکید کرد و گفت: در این راستا این امکانات را برای ایجاد اشتغال در اختیار افراد جویای کار قرار خواهیم داد.

قبادی بصیر با اشاره به سایر خدمات و اقدامات سازمان بسیج سازندگی در راستای ایجاد اشتغال اظهار داشت: به دنبال همکاری و تفاهم‌نامه با برخی دستگاه‌ها همچون فنی و حرفه‌ای و استانداری هستیم.

وی به امضای تفاهم‌نامه با استانداری کرمانشاه اشاره کرد و افزود : تفاهم‌نامه‌ای با استانداری داشته‌ایم تا از منابع کم‌بهره توسعه روستایی برای ایجاد مشاغل در روستا‌ها با معرفی افراد از سوی سازمان برای دریافت این تسهیلات جهت ایجاد اشتغال در این مناطق استفاده کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

به بیش از ۵۰۰۰ نفر آموزش اشتغال در رشته‌های مختلف ارائه شد

 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.