جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته بسیج ۶۲ طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، سرهنگ ابوالقاسم چمن جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با گرامیداشت آغاز هفته بسیج و با اشاره به رویکرد‌های اجتماعی فرهنگی بسیج و خدمت رسانی به آحاد جامعه گفت: بهره برداری از ۶۲ طرح عمرانی خدماتی در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و همچنین آبادانی و محرومیت زدایی با مجموع ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار، از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج در این هفته است.

وی افزود:امروز شجره طیبه‌ای که امام خمینی (ره) با دور اندیشی و هوشمندی به وجود آورد، هر روز بالنده‌تر و پرثمرتر می‌شود تا آنجا که با گذر از مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی ، مستکبران جهان را به زانو در آورده است.

سرهنگ چمن سهم دولت ، سپاه و مشارکت‌های مردمی در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی هفته بسیج ، به ترتیب ۲۳، ۱۳ و ۱۱ میلیارد ریال بود.

وی همچنین از علاقه‌مندان به توسعه استان خراسان شمالی دعوت کرد از تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه استان با کارمزد ویژه ده درصد استفاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به جدیت بسیج در رفع محرومیت از نقاط کمتربرخوردار استان در حوزه‌های عمرانی، زیرساخت، بهداشتی و آموزشی فرهنگی گفت: آستان قدس رضوی، آبادانی ۴ دهستان و سپاه استان هم آبادانی چهار دهستان دیگر شامل راستقان، حصارچه، شیرین سو و گیفان را عهده دار است.

انتهای پیام / ب 

ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه خراسان شمالی با کارمزد ده درصد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.