ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیو قرآن با حضور در واحد ۱۶۲:

شنوندگان حرفه ای باعث افتخار ما هستند/باید دقت خود را بیشتر کنیم

عوامل رادیو قرآن با حضور در واحد ۱۶۲ بی واسطه به انتقادات و پیشنهادات مخاطبان گوش دادند.

شنوندگان حرفه ای باعث افتخار ما هستند/باید دقت خود را بیشتر کنیمبه گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیو قرآن، حجت الاسلام محمود رضا ذکاوت قائم مقام رادیو قرآن، مدیران گروه و برنامه سازان این شبکه رادیویی امروز در واحد روابط عمومی ۱۶۲ با مخاطبان بی واسطه گفتگو کردند.

ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیو قرآن گفت:ارتباط با مردم بسیار خوب و پیشنهادات آنها قابل استفاده است و اینکه مردم به نکات ریزی توجه می‌کنند، برایم جالب بود.

وی با بیان اینکه من به داشتن شنوندگان حرفه‌ای رادیو قرآن افتخار می‌کنم،گفت:البته برخی از آنها انتقاداتی نسبت به پخش نشدن  سوره انعام داشتند که باید بگویم در چند سال  گذشته این سوره را پخش می کردیم  اما در حال حاضر پخش نمی شود.

 مدیر شبکه رادیو قرآن  با بیان اینکه  مردم  درباره موضوعات مختلف، نکات بسیاری را مطرح کردند، ادامه داد:با شنیدن‌های صحبت مردم به این نتیجه رسیدیم که باید دقت خود را بیشتر کنیم.

تشکر مخاطبان از راه اندازی واحد ۱۶۲

حجت الاسلام محمود رضا ذکاوت قائم مقام رادیو قرآن گفت:اکثر مخاطبان از اینکه این برنامه ایجاد شده تا عوامل رادیو قرآن پاسخگوی مخاطبان و شنوندگان باشند قدردانی کردند.

وی ادامه داد:مخاطبان رادیو قرآن پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان گذاشتند اما بخشی از انتقادات درباره جوایز برخی از مسابقات بود که برای  برگزیدگان ارسال نشده بود ؛ ما شماره آن‌ها را دریافت کردیم و با هماهنگی که با آن‌ها خواهیم داشت جوایز را ارسال می‌کنیم.

قائم مقام رادیو قرآن بیان کرد:درباره برنامه پر مخاطب رادیو قرآن با نام «یک آیه یک قصه» پیشنهاد دادند که آیه‌ای که در این برنامه مطرح می‌شود را از قبل به مخاطبان اعلام کنیم تا پدرها و مادر‌ها  آمادگی قبلی برای انتقال مفاهیم به کودکان داشته باشند.

وی ادامه داد:مخاطبان از برنامه مهر تابان، قرآن کتاب زندگی و رادیو تلاوت، رادیو ترتیل که در ماه رمضان پخش شد هم تشکر کردند.

حجت الاسلام محمود رضا ذکاوت قائم مقام رادیو قرآن تصریح کرد:درخواست مخاطبان برای تلاوت و اذان این بود که از موذن‌های مختلف استفاده کنیم  اما این تصمیم به شورای عالی قرآن بر می‌گردد و ما هم تابع دستورات آن‌ها هستیم، همچنین پیشنهاد داشتند فایل‌های صوتی به صورت مکتوب در اختیار شان قرار بگیرد.

محمد‌هادی صلح جو مجری برنامه های رادیو قرآن گفت:بخش روابط عمومی۱۶۲ صدا و سیما باعث شده درد و دل‌های مردم را بشنویم و به نظرم ظرفیت خوبی است.

وی افزود:برای من جالب بود خیلی از مخاطبان ما با احساس مسئولیت و با دغدغه نسبت به برخی از برنامه‌ها نظرات دقیقی ارائه دادند.

 صلح جو  گفت:وظیفه ما در رادیو قرآن و همکاران من در همه شبکه‌ها این است که به نیاز مردم پاسخ بدهیم البته این موضوع به خلاقیت،نوآوری و ابتکار عمل برنامه سازان ما در رادیو قرآن بستگی دارد که در بطن جامعه باشند و مشکلات و نیاز‌ها را بررسی کنند.

مجری برنامه رادیو قرآن ادامه داد: اگر به این موضوع اعتقاد داریم که قرآن خاصیت شفا بخشی دارد حتما باید از آن برای درمان درد‌ها استفاده کنیم البته کار بسیار سختی است و نیاز به یک تجربه و تخصص دارد که در این زمینه اساتید حوزه و دانشگاه باید کمک کنند.

صلح جو گفت: از روابط عمومی صدا و سیما تشکر می‌کنم که این فرصت را فراهم کردند تا عوامل رادیو قرآن بدون واسطه شنونده صحبت‌های مردم باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما ، رادیو ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار