تیم فوتبال سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز جمعه ۲ آذر ماه با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود. یکی از بازی‌های حساس این هفته بین ۲ تیم انتهای جدولی سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد شد. دیداری که یک بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود و نتیجه‌ی آن برای این ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. هر کدام از این تیم‌ها با پیروزی در این دیدار می‌توانند خودشان را از انتهای جدول رده بندی جدا کنند.

فوتبالی تهاجمی برای فرار از انتهای جدول

۲ تیم شمالی و جنوبی کشورمان در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم سپیدرود رشت با یک امتیاز بیشتر یک پله بالاتر از تیم نفت مسجد سلیمان قرار دارد. سپیدرود با پیروزی در این بازی می‌تواند کمی حاشیه امن خود را بیشتر کند و از انتهای جدول فاصله بگیرد و از طرفی مسجد سلیمانی‌ها نمی‌خواهند با از دست دادن امتیاز در این بازی کارشان برای بالا آمدن در جدول مشکل‌تر شود. هر ۲ تیم می‌دانند که مساوی در این بازی به درد هیچکدامشان نمی‌خورد از این رو انتظار می‌رود هر ۲ تیم یک بازی تهاجمی را از خود ارائه دهند و فقط به فکر پیروزی در این بازی باشند.

پیشرفت سپیدرود با کریمی/عزیزی کاری نکرد،

سپیدرودی‌ها که از ابتدای لیگ هجدهم با مشکلات مالی و مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کردند فصل را با هدایت خداد عزیزی آغاز کردند. عزیزی بعد از شکست مقابل سایپا و یک باخت سنگین ۶ بر یک مقابل سپاهان در ۲ بازی ابتدایی لیگ با هواداران سپیدرود به مشکل خورد و به شکل توافقی از این تیم جدا شد تا دوباره علی کریمی هدایت این تیم رشتی را برعهده بگیرد.

روز‌های خوب سپیدرود با ۲ پیروزی پیاپی/آمار و ارقام به ضرر سپیدرود

سپیدرود با علی کریمی تا هفته دهم با ۳ تساوی و ۵ باخت تنها ۳ امتیاز توانسته بود بدست آورد، اما در ادامه و در هفته‌های ۱۱ و ۱۲ توانست ۲ پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان بدست آورد و خود را از انتهای جدول جدا کند. ۲ پیروزی پیاپی برای قرمز‌های رشت نشان می‌دهد این تیم توانسته چالش‌های ابتدای فصل را پشت سر بگذارد و علی کریمی بعد از چند هفته تیمش را به ثبات قابل قبولی برساند. آن‌ها برای سومین هفته پیاپی مقابل یک تیم از جنوب کشور قرار خواهند گرفت و به دنبال هتریک مقابل تیم‌های جنوبی هستند. سپیدرود با ۹ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

قرمزپوشان رشتی در آمار وضعیت خوبی ندارند و با ۵ گل زده و ۱۸ گل خورده عنوان ضعیف‌ترین خط حمله و خط دفاع لیگ را در اختیار دارند. آن‌ها در ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز بدست آورده اند که بهترین عملکردشان تا اینجای فصل بوده است.

مرزبان به دنبال سر و سامان دادن نفتی‌ها

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فصل را با عبدالله ویسی آغاز کرد، اما همکاری او با نفت چندان طولانی نشد و به علت مشکلات مالی که باشگاه با آن درگیر بود ویسی این تیم را ترک کرد. از هفته پنجم این فصل علیرضا مرزبان که سابقه مربیگری در تیم‌های پدیده مشهد، پیکان تهران و خونه به خونه بابل را در کارنامه اش دارد هدایت تیم نفت مسجد سلیمان را برای ادامه لیگ هجدهم بر عهده گرفت.

۱۲ بازی و فقط یک پیروزی

زرد پوشان مسجد سلیمانی تا به اینجای لیگ بعد از برگزاری ۱۲ بازی با یک پیروزی، ۵ مساوی و ۶ باخت توانسته اند ۸ امتیاز بدست آورند و در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر کشورمان قرار گرفته اند. نفت اولین برد خود را در هفته یازدهم مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان بدست آورد و به لطف کسر ۶ امتیاز از استقلال خوزستان حال آن‌ها از انتهای جدول جدا شده و یک پله بالا آمده اند.

نفتی‌ها منسجم تر، اما همچنان در انتهای جدول

این باشگاه جنوبی با اینکه بعد از حضور علیرضا مرزبان توانسته است ساختار تیمی خود را منسجم‌تر کند، اما در خط حمله با زدن ۶ گل بعد از سپیدرود رشت ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. آن‌ها در ۳ بازی آخرشان توانسته اند با یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت ۴ امتیاز کسب کنند.

جنگ ۶ امتیازی شمالی‌ها و جنوبی ها/ مربی قهرمان به جادوگر رسید

آمار نشان دهنده این موضوع است که این ۲ تیم از شروع بد و حاشیه‌های ابتدای فصل فاصله گرفته اند و تمرکزشان روی فوتبالی که در زمین ارائه می‌دهند بالتر رفته است.

این دیدار روز جمعه ۲ آذر ماه از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به میزبانی تیم سپیدرود برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تعویض طلایی برانکو و ۳ امتیاز شیرین برای سرخپوشان + فیلم و حاشیه‌ها

بررسی حواشی دیدار دو تیم سپیدرود و سپاهان +فیلم

نکته عجیب درباره ۲ بازیکن اخراجی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار