رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم (ص) شهرک طالقانی خبر داد.

محمد فروغی نژاد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی نوجوانان و جوانان در کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم(ص)شهرک طالقانی بندرماهشهر برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی

وی بیان داشت: این کارگاه آموزشی با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه شهرک طالقانی و شهرداری بندرماهشهر با حضور جمعی از اعضا کتابخانه و دانش آموزان دبیرستان دخترانه و پسرانه برگزار گردید.

فروغی نژاد هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی نوجوانان با مشکلات، آسیب ها و معضلات اجتماعی عنوان کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در پایان از مجموعه ستاد اقامه نماز جمعه شهرک طالقانی و شهرداری بندرماهشهر در برگزاری این کارگاه تشکر و تصریح کرد: برگزاری و تداوم یافتن این کارگاه های آموزشی در کتابخانه های عمومی می تواند علاوه برمعرفی کتابخانه ها به عنوان مراکز فرهنگی و جذب مخاطبین، سهم بسزایی در راستای آموزش، پیشگیری و حل معضلات اجتماعی ایفا کند.

انتهای پیام/گ

اعتیاد در کمین نوجوانان و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار