امام جمعه یزدبا اشاره به اینکه کودکان را به سمت هویت الهی سوق دهیم گفت: مسئولان آموزش و پرورش هویت خدایی کودکان را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان یزد شب گذشته در جمع مدیران کل آموزش و پرورش استانهای کشور در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی گفت: اگر بخواهیم جوانان ما دل سوز جامعه  و شخصیت بزرگی داشته باشند آن‌ها را با خدا آشنا کنیم.

آیت الله ناصری یزدی افزود: باید فرزندان خود را با کتاب قران و دستورات دین آشنا کنیم تا همیشه حضور خداوند را در کنار خود احساس کرده و در نتیجه لطف خدا شامل حال آن‌ها شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه خداوند  انسان را خلیفه‌ی روی زمین معرفی کرده است، گفت: باید فکر و تعقل را وارد سیستم آموزشی کنیم و به جای اینکه دانش آموزان بخوانند و حفظ کنند و نمره بگیرند به دنبال تحقیق و پژوهش باشند و با تعقل و تفکر اتنخاب کنند و قدرت تحلیل  داشته  و به بهترین مسیر‌ها حرکت کنند تا فردا بتوانند به هم نوعان خود کمک کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: انسان خلق شده تا جانشین خدا روی زمین باشد و این جایگاه می‌طلبد که انسان آیینه تمام نمای صفات پروردگار باشد.

امام جمعه یزد خواستار تلاش مسئولان و مربیان آموزش و پرورش برای تقویت هویت و فطرت خدایی کودکان شد.

انتهای پیام/ی

تلاش مسئولان آموزش وپروش برای تقویت هویت کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.