چند تصویر در فضای مجازی از گوشی جدید Realme به نام U1 منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از آن به ما ارایه می‌دهد.

برخی اطلاعات گوشی جدید Realme فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ریل می مدتی است که از شرکت اوپو (OPPO) جدا و یک برند مستقل شده است. این شرکت جایزه بهترین برند نوظهور سال در بازار هند را به خود اختصاص داده است. برند ریل می (Realme) در حال انجام موارد لازم برای عرضه رسمی گوشی Realme U1 است. این تلفن هوشمند تازه‌ترین محصول این شرکت است. تصاویری پیش از رونمایی اصلی از این تلفن همراه در فضای مجازی وجود دارند که اطلاعاتی از آن را فاش می‌کنند. این دستگاه اولین گوشی هوشمندی است که با تراشه هلیو P70 عرضه خواهد شد.

 

برخی اطلاعات گوشی جدید Realme فاش شد +تصاویر

برخی اطلاعات گوشی جدید Realme فاش شد +تصاویر

این روزها Realme خودش را برای رونمایی کردن از گوشی هوشمند آینده خود با نام U1 آماده می‌کند. به نظر می رسد این گوشی بیرون از کارخانه هم دیده شده است. بنابراین آخرین مطالب فاش شده از این تلفن هوشمند را در اختیار داریم. این مطالب فاش شده شامل جعبه این دستگاه، بریدگی قطره‌ای (waterdrop-styled notch) و عملکرد کلی چیپ‌ست Helio P70 می‌شود.

عکسی در ادامه مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد Helio P70 در مقابل چیپ‌ست Snapdragon 636 کوالکام که بر روی Redmi Note 6 Pro و HiSilicon Kirin 710 در Honor 8X در حال اجرا است، برنده شده است. Realme U1 ادعا می‌کند که با قیمت قابل ملاحظه پایین‌تری نیز در بازار عرضه خواهد شد، زیرا این شرکت به دلیل قیمت‌های عجیبش شناخته شده است.

برخی اطلاعات گوشی جدید Realme فاش شد +تصاویر

البته خیلی زود است که بفهمیم این تلفن هوشمند در دنیای واقعی چه عملکردی خواهد داشت. در ضمن انجام یک تست بنچمارک برای آزمایش سرعت عملکرد کافی نیست. اما از آنچه که تا به حال دیده‌ایم، Helio P70 می‌تواند یک معامله خوب در بخش گوشی‌های رده پایین بازار باشد. باید در دنیای واقعی این تلفن هوشمند چه کاری خواهد انجام داد.


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

جدیدترین اطلاعات فاش شده از محصول Realme

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.