پرچمدار آینده سامسونگ، Galaxy S10 در سه مدل تولید خواهد شد که خبرهای جدید نشان می‌دهند بالاترین مدل این پرچمدار با بدنه پشتی از جنس سرامیک تولید می‌شود.

پنل پشتی بهترین مدل Galaxy S10 سرامیکی استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها خبرهای زیادی درباره پرچمدار آینده سامسونگ شنیده می‌شود. آخرین شایعه درباره Galaxy S10 این بود که این گوشی قرار است با نمایشگری تولید شود که دارای یک حفره برای دوربین سلفی است. این تلفن همراه قرار است در سه مدل تولید شود. خبرهای جدید نشان می‌دهند که بالاتری مدل Galaxy S10 قرار است با پنل پشتی دارای پوشش سرامیک تولید شود.

سامسونگ از سال 2015 و با تولید Galaxy S6 برای پوشش پنل پشتی خود از شیشه استفاده کرده است. با آغاز خط تولید پرچمداران سال بعد سامسونگ، خمیر تولید پوشش پنل پشتی پرچمدار این شرکت به سرامیک تغییر خواهد کرد. البته نه همه مدل‌های این پرچمدار بلکه مدلی که قرار است بالاتر از همه باشد و مشخصات بالاتری داشته باشد. مدل پایه این شرکت همان پنل شیشه‌ای را خواهد داشت تا بیشتر به صفحه مسطح آن بیاید.

بر اساس شایعات آخری که از شرکت سامسونگ شنیده می‌شود، Galaxy S10 که با نمایشگر 5.8 اینچی تولید می‌شود و مدل بالایی که نمایشگر 6.44 اینچی خواهد داشت، دارای پوشش پشتی سرامیکی خواهد بود. در ابتدا، مدل‌های مختلف این گوشی در رنگ‌های سفید و مشکی در دسترس خواهند بود. بالاتر از همه این مدل‌ها، مدل پشتیبانی کننده Galaxy S10 از فناوری 5G که با نمایشگر 6.7 اینچی تولید خواهد شد، دارای پوشش سرامیکی برای پنل پشتی خود است. بالاترین مدل پرچمدار آینده سامسونگ همچنین تا 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد داشت اما تاریخی پس از معرفی رسمی رونمایی خواهد شد.

پیش از این شایعاتی درباره رنگ‌های Galaxy S10 منتشر شده بود. با این وجود به نظر می‌رسد که تنها مدل معمولی و نمایشگر مسطح این گوشی باشد که بدنه‌ای با تنوع رنگی زرد و سبز دارند. البته تنوع رنگی چیزی نیست که با توجه به جنس ماده استفاده شده در بدنه محدود شود، چرا که اخیراً شیائومی توانسته تنوع رنگی بیشتری به Mi Mix 3 اضافه کند. پس چنین چیزی برای سامسونگ چندان مشکل ساز نخواهد بود.

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا سامسونگ قصد دارد از سرامیک برای تولید Galaxy S10 استفاده کند. جواب این سؤال این است که سرامیک یک ماده بسیار سخت است و نسبت به شیشه در برابر کشیده شدن و خم شدن مقاوم است. این ماده دارای صافی و براقی خاصی است که شیشه آن را ندارد. بر خلاف فلز، هرچند سیگنال‌ها را بلوکه نمی‌کند، لازم به گذشتن از دریافت سیگنال وای-فای هم نیست.


بیشتر بخوانید: گوشی‌های Galaxy S۱۰ مخصوص آمریکا سریعترین گوشی‌های اندروید می‌شوند


انتهای پیام/

Galaxy S10 با پنل پشتی سرامیکی تولید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار