مردی ۶۹ ساله در تلاش است تا در طی مراحل قانونی ۲۰ سال جوان‌تر شود و امیدوار است به زودی رویایش محقق شود.

مردی سالخورده که به زودی ۲۰ سال جوان‌تر می‌شود +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیل راتلباند مردی 69 ساله اهل هلند با ادعایی عجیب راهی دادگاه شد تا قاضی را برای اجابت درخواست خود متقاعد کند.او اصرار داشت که سنش را به 49 سالگی تغییر دهد به عبارتی 20 سال جوان تر شود.

استدلال مرد نامبرده برای درخواستش این بود که با سنش احساس راحتی نمی‌کند و خود را مردی 49 ساله می‌داند که در جسم انسانی 69 ساله گرفتار شده است.او حتی برای جلب رضایت قاضی اعلام کرد که از حقوق بازنشستگی اش می گذرد و تنها موافقت با همین  درخواست، حس مثبتی به  زندگی تزریق می کند.

آقای راتلباند معتقد است انسان نباید خود را با سنش محدود کند و در صورت موافقت با خواسته او، انگیزه بیشتری برای ادامه زندگی پیدا خواهد کرد. وی همچنین در ادامه صحبتهایش گفت: اگر من 20 سال جوان‌تر شوم، انگیزه برای کار بیشتر، خرید خانه و خودرو پیدا می‌کنم. امیل بر این باور است که با سن جدید خود امکان دستیابی به موقعیتی لوکس در زندگی را خواهد داشت زیرا هیچ جایی برای استخدام مردی 69 ساله تمایل نشان نمی‌دهند اما ترکیب سن مطلوب او در کنار چهره کنونی اش برایش اعتبار و شانس موفقیت می‌آورد.

گفتنی است در اولین نوبت دادگاه، درخواست این مرد رد شد اما پس از آن به او امیدهایی داده شد، هرچند که احتمالاً این حالت مشکلاتی را هم در پی خواهد داشت. به نظر می‌رسد طبق گزارش رسانه‌ها به زودی حکم مطلوب او صادر شود.

مردی سالخورده که به زودی ۲۰ سال جوان‌تر می‌شود +عکس

مردی سالخورده که به زودی ۲۰ سال جوان‌تر می‌شود +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.