کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه بارندگی در اغلب نقاط استان از شدت بالایی برخوردار است.

ورود سامانه بارشی به استان بوشهر از امشببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی استان بوشهر نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار جو به استان و افزایش پوشش ابر در سطح استان است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امروز پنجشنبه، بارش باران بر روی دریا آغاز شده و طی روز جمعه مناطقی از استان بوشهر عمدتاً بخش‌های شمالی و مرکزی تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گیرد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه بارندگی در اغلب نقاط استان از شدت بالایی برخوردار است، افزود: خلیج فارس به سبب وزش باد و گاهی تندباد لحظه‌ای در این مدت مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری، بتدریج افزایش ابر و از فردا در برخی نقاط عمدتاً بخش‌های شمالی و مرکزی استان بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از بامداد فردا ۶۰ تا ۱۲۰ و در هنگام وزش تندباد بیش از ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/م

بارندگی هفته آینده شدت می‌گیرد

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.