پلیس راه مازندران بمنظور افزایش ایمنی سفر‌های آخرین ماه پاییزی به مازندران محدودیت ترافیکی را عصر امروز جمعه ۲ آذرماه در جاده چالوس اعمال می‌کند.

علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،با بیان اینکه آمد وشد  خودروها  در جاده چالوس عادی و روان و سطح جاده خشک است، گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی از امشب هوای استان بویژه در مناطق غربی بارانی و  ارتفاعات و جاده کوهستانی مه گرفته و  برفی می شود به رانندگان توصیه کرد در هنگام تردد فاصله طولی را رعایت کنند و تجهیزات زمستانی ، البسه و غذای گرم به همراه داشته باشند.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از مرزن آباد به کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

جاده ۵۹، معروف به جاده چالوس یکی از مهمترین جاده‌ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در کرانه دریای خزر وصل می‌شود.

تا اواخر دوره قاجار، جاده‌ای بین کرج - چالوس وجود نداشته و تنها یک مسیر خاکی و مالرو، راه دسترسی به روستا‌های این منطقه را تشکیل می‌داده، اما به گونه‌ای نبود که ارتباط دهنده شمال و جنوب کشور باشد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.