مسعود جولائی مسیرنورد مطرح کشوری ۴۴۰ کیلومتر را به مدت پنج شبانه روز از استان اراک تا کرمانشاه با پای پیاده طی کرد تا از سالمندان دلجویی کند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مسعود جولائی اراکی از مسیرنوردان مطرح کشوری و جهانی در جمع سالمندان مرکز "ارم" تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه  حضور یافت.

مسیرنورد مطرح کشوری که  برای تکریم و دلجویی از سالمندان ۴۴۰ کیلومتر را به مدت پنج شبانه روز از استان اراک تا کرمانشاه با پای پیاده طی کرده است،  هدفش سرکشی از تمام مراکز سالمندان کشور است تاکنون ۳۶ مرکز  سالمندان نقاط مختلف کشور را بازدید کرده است.
 مسیرنورد مطرح کشور با پای پیاده از سالمندان سراسر ایران دلجویی می کند

مسعود جولائی مسیرنورد مطرح کشوری هدف از حضور در مراکز سالمندان را ارادت قلبی به این قشر مهم جامعه دانست و گفت: تصمیم من این است که تا زمانی که از خداوند عمر بگیرم با انگیزه ای بالا با پای پیاده به دیدار سالمندان مراکز سراسر کشور بروم.
 
وی ابراز کرد: من برای سرکشی از سالمندان، طولانی ترین مسیرها را انتخاب می کنم و انتظار می رود که هموطنان عزیز نیز سالمندان را فراموش نکنند.
 
به گفته جولائی، دیدار و سرکشی از سالمندان می تواند موجب قوت قلب و تقویت روحیه آنها باشد و از گوشه گیری جلوگیری کند.
 
وی ابراز امیداری کرد که این حرکت به عنوان یک اقدام فرهنگی بتواند تأثیر خوبی در جامعه داشته باشد و مردم به سمت این اقدام بروند.

 

انتهای پیام/ز

 


 سرکشی از سالمندان می تواند موجب قوت قلب و تقویت روحیه آنها باشد

برچسب ها: توانبخشی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.