نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:مسلمان در سایه پرچم اسلام متحد باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  و امام جمعه ارومیه  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، این ۲ بزرگوار را نماد وحدت میان مسلمانان دانست و اظهار داشت: شیعه و سنی باید در سایه پرچم اسلام زندگی مسالمت آمیز و متحد داشته باشند تا دشمنان در عمل به نقشه های پلید خود ناکام باشند.

وی، افزود: دشمنان خواستار دوری مسلمانان از همدیگر و برهم خوردن اتحاد آن‌ها هستند و باید برای غلبه بر نقشه دشمنان قسم خورده اسلام نسبت به حفظ و تحکیم وحدت تلاش کنیم.

خطیب جمعه ارومیه، عنوان کرد: برخی به دنبال اختلاف افکنی میان مذاهب اسلامی از طریق تخریب هستند که باید تمام مردم اعم از شیعه و سنی نسبت به این امر آگاهی پیدا کرده و هشیار باشند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به هفته بسیج، ابراز داشت: امام(ره) برای مقابله با دشمنان، بسیج را تشکیل داده و فرمودند که همه باید بسیجی باشیم.

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به کیاست و دوراندیشی رهبر فقید انقلاب، تشکیل بسیج را امکانی برای همبستگی و باهم بودن مردم برشمرد و این امر را برای ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی لازم و ضروری دانست.

وی، گفت: بسیج رمز پیروزی ملت و نظام در برابر فتنه انگیزی ها و تهدیدات سخت و نرم است و در تمام زمینه ها شاهد تلاش این نیرو برای بهبود وضعیت هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، اذعان داشت: همه باید در دفتر بسیج مفتخر به عضویت باشیم و برای مقابله با دشمنان آمادگی لازم داشته باشیم.

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.