ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در همدان آغاز شد.

آغاز مسابقات فوتسال پسران علمی کاربردی کشور در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: در این پیکارها که تا هفتم ماه جاری به میزبانی همدان جریان دارد، 470 ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 32 تیم دانشجویی حضور دارند.

سید ابوالفضل تجلی افزود: تیم هایی از البرز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و شمالی، آذربایجان شرقی، همدان، اردبیل، فارس، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، هرمزگان و یزد در این پیکارها شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: المپیاد ورزشی دانشجویان علمی کاربردی در هفت رشته در بخش زنان و مردان پیگیری می شود و تا 12 اسفند ماه ادامه می یابد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز گفت: مسابقات، فرصت مغتنمی است که موجب ایجاد فضای همدلی با سایر دانشجویان خواهد شد همچنین با خانواده بزرگ دانشگاه علمی کاربردی آشنا می شوند چرا که یکی از زیر مجموعه های نظام آموزشی مهارتی در کشور است.

سیداحمد رضا پیش بین ادامه داد: برگزاری این مسابقات کاری ارزشمند است که به همت مسئولان مربوطه انجام شده است.

وی اظهار داشت: در اینده انجمن های ورزشی و علمی در مراکز نیز راه اندازی خواهد شد.

دبیر اجرایی این دوره از مسابقات قهرمان کشوری هم گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای اخلاق انسانی در بین دانشجویان است، پیروزی و شکست مد نظر نیست  بلکه ایجاد شور ونشاط در بین دانشجویان هدف اصلی این مسابقات است.
محمود تعجبی با اشاره به اینکه 31 استان کشوردر این مسابقات شرکت کردند بیان کرد:  450 نفر از سرپرستان مربیان و اعضای تیم که هرتیم 14 عضو دارند نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است، ششمین دوره این مسابقات در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان در جریان است، همچنین در روز نخست این رقابت ها تیم های سمنان، فارس چهار محال و بختیاری، زنجان، اربیل، کرمان، البرز، خراسان رضوی و همدان موفق به شکست حریفان خود شدند.

انتهای پیام/ج

 آغاز مسابقات فوتسال پسران علمی کاربردی کشور در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار