فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی ناوشکن تمام ایرانی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی کشور ظهر امروز در بین نمازگزاران گرگان گفت: ایران پیش از پیروزی انقلاب و در زمان طاغوت اقتصاد تک محوری و مبتنی بر نفت داشت و بطبع نیرو‌های بیگانه زیادی برای بهره بردن ار آن در ایران حضور داشتند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و طی این چهار دهه نیروی دریایی به توانمندی‌های قابل توجهی دست یافته و تلاش کرده با استحکام ساختار دفاعی با هرگونه تهدید خارجی مقابله کند.
 
خانزادی افزود: مرور خاطرات گذشته به ما یادآوری می‌کند پای چه آرمان‌هایی ایستاده ایم و از کیان کشورمان دفاع میکنیم و نمونه آن دفاع نیرو‌های دریایی در زمان جنگ تحمیلی بود که توانستند ۳۴ روز نیرو‌های رژیم بعث را پشت دروازه‌های خرمشهر نگهدارند و مقتدرانه از میهن دفاع کنند.

فرمانده نیروی دریایی گفت: در طول ۴ دهه‌ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد علی رغم تمام تحریم‌ها در همه حوزه‌ها و حوزه نیروی دریایی نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشتیم و نمونه آن ناوشکن تمام ایرانی است که هفته آینده به ناوگان دریایی کشور افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخستین زیر دریایی پیشرفته تمام بومی مجهز به تجهیزات روز دنیا نیز در چند هفته آینده رونمایی می‌شود.
 
انتهای پیام/فا
 

 ناوشکن تمام ایرانی هفته آینده رونمایی می شود

برچسب ها: ارتش ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.