معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیشترین تلاشمان در زمینه آموزش‌های قبل از ازدواج در ستاد ملی زنان و خانواده این بود.


همه دستگاه‌ها برای تسهیل ازدواج جوانان تلاش می‌کنندمعصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقدامات دولت در تسهیل ازدواج جوانان گفت: در این زمینه یک تقسیم کار بین دستگاهی انجام شده که بسیار مهم و لازم الاجرا است و مقام معظم رهبری و ریاست جمهور تاکید فراوانی در این خصوص داشته‌اند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: همه دستگاه‌ها برای  این منظور در تلاشند، ما هم در معاونت زنان و خانواده به نوبه خود تلاش می‌کنیم تا شرایط برای جوانان بهتر شده و آنها بتوانند انتخاب‌های خوب و درستی داشته و خانواده از نظر نوع روابط بین اعضا و پایداری شرایط، وضعیت بهتری پیدا کند.

ابتکار با بیان اینکه بحث تسهیل ازدواج جوانان یک تقسیم کار دستگاهی است، تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌ها وظایفی در این زمینه دارند، ما هم به نوبه خود اقدامات و برنامه‌هایی داریم؛ بیشترین تلاش ما در زمینه آموزش‌های قبل از ازدواج و ستاد ملی زنان و خانواده بود.

وی ادامه داد: سال گذشته رئیس جمهور برای اولین بار در این ستاد حضور یافت و ما طی آن مصوبه‌ای را تحت عنوان آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج به تصویب رساندیم که به جوانان درباره تصمیمات خود در انتخاب همسر و شیوه زندگی کمک می‌کرد.

معاون رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد:  تقسیم کار بین دستگاهی دوباره  ابلاغ شده است و معاونت هم در ارتباط با هماهنگی و پیگیری اقدامات لازم در جهت تسهیل ازدواج جوانان مکاتبات و جلساتی را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار