نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در سخنان پیش از نمازجمعه گفت: فرهنگ بسیجی متبلور از رهنموده‌های امام خمینی (ره) راهگشای بسیاری از مشکلات و اتفاقات امروز کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام گندمی نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با تبریک هفته بسیج و میلاد سراسر نور پیامبر اکرم (ص) گفت: اگر از بسیج و از فرهنگ بسیجی نکته‌ای یادآور شد قطعا این ویژگی و برجستگی بدون در نظر گرفتن تفکر و خط فکری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و این نهضت قابل ذکر نخواهد بود.

حجت الاسلام گندمی اظهار داشت: نگاه معنوی و جهانی و آینده نگری امام خمینی (ره) ظرفیت‌های عظیم و بی نظیر مردمی را در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی متبلور از رهنموده‌های امام خمینی (ره) راهگشای بسیاری از مشکلات و اتفاقات امروز کشور است، اذعان داشت: امروز ما مدل شبیه سازی شده بسیج و تفکر بسیجی را درکشور‌هایی مانند عراق، سوریه و یمن می‌بینیم و برکات حضور و تشکیل نیروی‌های مردمی در این کشور‌ها را نظاره گر هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی با ظهور خود و استفاده از ظرفیت حضور مردم با تکیه بر فرهنگ بسیجی مبانی اعتقادی و دستاورد‌های جدیدی را ایجاد کرد که در هیچ انقلابی در دنیا دیده نشده بود.

حجت الاسلام گندمی، فرهنگ ایثار و فداکاری را از جمله ویژگی‌های بی نظیر انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: امروز کشور ما و انقلاب به برکت خون شهدا هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بیمه شده است؛ فرهنگ شهادت طلبی و ایثار چنان تاثیر گذاربود که بسیاری از قدرتمندان و زورگویان جهان را متحیر کرد.

وی تصریح کرد: صدام ملعون در ابتدای حمله به ایران، اولین مصاحبه خود را نیمه کاره گذاشت تا بقیه صحبت‌های خود را در تهران انجام داد، اما دیدیم جنگی که قرار بود، دو روزه با فتح ایران به پایان برسد، ۸ سال با مقاومت ملت ایران به طول انجامید و یک وجب از خاک ما هم به بیگانگان داده نشد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها ملت ایران بویژه جوانان در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: از جمعیت ۳۰۰ هزار نفری استان یزد در زمان دفاع مقدس بیش از ۶۵ هزار نفر در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتند و بقیه مردم نیز در پشت جبهه به هر طریقی به رزمندگان دفاع مقدس یاری می‌دادند.

انتهای پیام/ ا

فرهنگ بسیجی راهگشای مشکلات امروز جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار