فرمانده کل نیرو‌های مسلح انگلیس مدعی شد روسیه تهدید بزرگتری برای انگلیس در مقایسه با گروه‌های تروریستی داعش و القاعده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، مارک کارلتون اسمیت، فرمانده کل نیروهای مسلح انگلیس روز گذشته در مصاحبه با روزنامه تلگراف مدعی شد که روسیه تهدید بزرگتری در مقایسه با گروه های تروریستی داعش و القاعده برای انگلیس است.

وی مدعی شد: امروز روسیه تهدید بسیار بزرگتری برای امنیت ملی ماست تا گروه های تروریستی داعش و القاعده. پس از شکست گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه و به دلیل شکستهایی که داعش در عراق متحمل شد، تهدیدهای موجود برای امنیت انگلیس تغییر کرده است. بنابراین لندن و متحدانش باید بر تهدیدهایی که از سوی روسیه این کشور را تهدید می کند، تمرکز کنند.

این مقام انگلیسی همچنین ادعا کرد: «روسیه تلاش خود را برای کشف و استفاده از آسیب پذیری های غرب آغاز کرده است. مهم ترین واکنش نظامی در مقابل روسیه ادامه قابلیت ها و هماهنگی های نیروهای ناتو است.»

مارک کارلتون اسمیت پس از بازدید از نظامیان انگلیسی که به استونی اعزام شده بودند، این اظهارات را مطرح کرد. روسیه تاکنون بارها تأکید کرده است که هیچ قصدی برای حمله به نیروهای ناتو ندارد. مسکو همچنین اعلام کرده است که ادعاهای مربوط به تهدید روسیه بهانه کشورهای دیگر برای تقویت قابلیت ها و نیروهای نظامی خود نزدیک مرز روسیه است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
خدا شفاش بده این انگلیس را
آخرین اخبار