مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت : یک‌میلیارد و ۹۰۳ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۴۰۳ دلار کالا طی هشت ماهه سال جاری از طریق گمرکات استان کرمانشاه صادر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت : طی هشت ماهه سال جاری یک‌میلیارد و ۹۰۳ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۴۰۳ دلار کالا به وزن ۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۹ تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۵۳ درصد افزایش و از حیث وزن ۳۳ درصد رشد داشته است.

وی گفت : یک‌میلیارد و ۳۷ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۷۵۵ دلار با وزن ۲ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۲۲۷ تن از کالا‌های فوق در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۷۷ درصد و از حیث وزن ۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت ۸۶۵ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۶۴۸ دلار کالا را با وزن یک‌میلیون و ۳۳۷ هزار و ۴۸۲ تن از طریق مرز‌های استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۳۲ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۱۳ درصد رشد داشته است .

 

 

انتهای پیام/د

رشد  ۵۳درصدی کالا از گمرکات کرمانشاه

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.