نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب استاندار جدید اصفهان با نظر دولت بود و با نمایندگان مشورتی نکردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروزه بحث امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه سبک شمرده می‌شود و این وظیفه ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر را سنگین‌تر می‌کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخاب استاندار جدید اصفهان با نظر دولت بوده هست و با نمایندگان مشورتی نکردند، در هر صورت امیدواریم استاندار جدید بتواند بحران‌های مهم استان از جمله بحران جدی آب را مدیریت کند.

وی در رابطه با صحبت‌های اخیر وزیر خارجه در خصوص حجم بالایی پولشویی در کشور تصریح کرد: از ظریف بعید بود چنین صحبت‌هایی انجام بدهد، او یک دیپلمات است و نباید با مطرح کردن این‌گونه صحبت‌ها بهانه دست دشمن بدهد.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به وضعیت اشتغال از راه‌اندازی کارخانه کویر مقوا، فولاد کویر و مس آهنگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در استان اصفهان حجم چشمگیر تعدیل نیرو در بخش صنعت داشته‌ایم اما در شهرستان اردستان تعدیل نیرو نبوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که جاده اصفهان به اردستان با هزینه‌ای بالغ‌بر 23 میلیارد تومان راه‌اندازی شد، اضافه کرد: عملیات دو بانده کردن جاده اصفهان به اردستان در حال حاضر بزرگ‌ترین پروژه راه‌سازی استان اصفهان هست که ادامه دارد و تعطیل نشده است.

طباطبایی‌نژاد از شروع به کار ساختمان سی‌تی‌اسکن اردستان، مجهز شدن مرکز فوریت‌های پزشکی زواره به سیستم HIS و نوسازی ساختمان کنونی بیمارستان شهید بهشتی اردستان خبر داد.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.