رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

توزیع گوشت وارداتی در سطح استان اردبیل ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تداوم توزیع گوشت قرمز گرم و منجمد وارداتی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت قرمز در سطح استان اردبیل توزیع گوشت گوساله منجمد از اوایل سال جاری شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی هر کیلو 29 هزار تومان به حد وفور وارد استان اردبیل شده و توزیع آن همچنان در استان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: توزیع کالای اساسی توسط فروشگاههای زنجیره ای و فروشگاه های معتبر استان و تعاونی های مصرف برخی ادارات دولتی و نیروهای مسلح همچنان ادامه خواهد داشت.

عاملی یادآور شد: در سطح استان اردبیل روزانه در حدود 6 الی 7 تن از این نوع گوشت قرمز که یکی از نیازهای ضروری خانوارها می باشد توزیع می گردد و شهروندان می توانند با مراجعه به فروشگاههای زنجیره ای و فروشگاههای معتبر استان گوشت قرمز مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی بیان کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و اعلام مقام عالی وزارت مردم هیچگونه نگرانی از بابت کمبود کالاهای اساسی و ضروری خود نداشته باشند لذا بر اساس اطلاع رسانی های وزارت متبوع کلیه کالاهای اساسی در سطح کشور ذخیره سازی شده است که در مواقع لزوم، به موقع در بین مصرف کنندگان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

توزیع گوشت وارداتی در فروشگاههای اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.