در چارچوب رقابتهای هفته سیزدهم لیگ جزیره، از ساعت 18 و 30 دقیقه، شش دیدار همزمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب رقابتهای هفته سیزدهم لیگ جزیره، از ساعت 18 و 30 دقیقه، شش دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها، دو تیم مدعی منچسترسیتی و لیورپول از سد رقبای خود گذشتند اما منچستریونایتد به تساوی رضایت داد.

تیم منچسترسیتی مهمان وست هم یونایتد بود که با چهار گل حریف را در هم کوبید. در این دیدار داوید سیلوا در دقیقه 11، رحیم استرلینگ در دقیقه 19 و لروی سانه دو بار در دقایق 34 و 90 گلزنی کردند.

در دیگر مسابقه لیورپول مهمان واتفورد بود که با سه گل مقابل میزبان خود به برتری رسید. در این بازی که از دقیقه 83، لیورپول با اخراج جردن هندرسون 10 نفره به کارش ادامه داد، محمد صلاح در دقیقه 67، الکساندر آرنولد در دقیقه 76 و روبرتو فیرمینو در دقیقه 89 گل‌های سرخپوشان مرسی‌ساید را به ثمر رساندند.

با این نتایج منچسترسیتی با 35 و لیورپول با 33 همچنان در رتبه های اول و دوم جدول باقی ماندند.

منچستریونایتد نیز در اولدترافورد میزبان تیم کریستال پالاس بود که در ادامه روند پرفراز و نشیبش به تساوی بدون گل رضایت داد.  شاگردان مورینیو با 21 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند.

تیم برایتون در شبی که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی اش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، میزبان لسترسیتی بود که به تساوی یک بر یک دست یافت. لستر در این بازی با اخراج مادیسون در دقیقه 28 ، 10 نفره به بازی ادامه داد. یاران جهانبخش با این نتیجه 15 امتیازی شدند و در رتبه دوازدهم قرار دارند، روباه ها نیز با 18 امتیاز دههمند.

در سایر بازیها، اورتون در دیداری خانگی مقابل کاردیف سیتی با یک گل پیروز شد و فولام با نتیجه سه بر دو از سد میهمانش ساوتهمپتون گذشت.


بیشتر بخوانید:

تاتنهام - چلسی، پیروزی تنها راه ماندن در کورس/ اتلتیکو مادرید - بارسلونا، روخی در پی گرفتن صدر از کاتالان‌ها

جهانبخش به دلیل مصدومیت دیدار برابر لسترسیتی را از دست داد

پیروزی پرگل رئال و یونایتد در شب شکست عجیب سیتی/حذف رونالدو هم یوونتوس را متوقف نکرد


انتهای پیام/

نتایج هفته سیزدهم لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار