مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:امروز زنده بودن تاریخ متعلق به شهیدان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در یادواره شهدای روستا میرشکارلو گفت:باید نقش شهیدان و رشادت‌های آنان برای مردم به ویژه نسل جوان  بازگو شود تا بدانند که روحانیون علاوه بر جنگ با دشمن ، فرماندهی بسیاری از عملیات‌ها را نیز برعهده داشتند.
 
وی با بیان اینکه شهدا عزت را به این کشور آوردند، اظهار کرد: شهدا عامل عزت کشور هستند و با وجود ملت شجاع و ایثارگر ایران هیچ مانعی نمی‌تواند سد ملت ایران شود.
 
حجت الاسلام سرایی شهدا را مایه مباهات کشور عنوان کرد و اضافه کرد: جایگاه ادامه دهندگان راه شهدا که هدف آنان تسلیم ناپذیری در مقابل دشمن است نزد خداوند کمتر از شهدا نیست.
 
حجت الاسلام سرایی ادامه داد: عزت و سربلندی امروز ایران مدیون خون شهدا و صبر و اسقامت خانواده‌های آنان است و اگر امروزه دشمن نمی‌تواند چشم بد به سوی ایران بیندازد به حرمت جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌هایی است که شهدا در دفاع مقدس از خود نشان دادند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به فرموده حضرت امام (ره) ملت ایران ابهت ۲ ابر قدرت شرق و غرب را در هم شکست و بر پایه آن توانست قدرت دفاعی کم نظیری را که برآمده از متن صریح دین اسلام و قرآن کریم است را بنیان‌گذاری کند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری یادواره شهدا

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.