متقاضیان احداث صنایع تبدیلی در شرق بعد از اخذ مجوز از اداره جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تسهیلات ارزان قیمت دریافت خواهند کرد.

شاعری نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود شش درصدی در اختیار واحد‌های صنعتی روستایی قرار می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر ١٠ میلیارد اخذ شده از بنیاد برکت، ١٠٠ میلیارد تومان برای تامین تسهیلات متقاضیان در حال تامین است و فقط درخواست مجوز از دو اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت پیش نیاز آن است.

شاعری با بیان اینکه سرمایه گذاران برای احداث صنعتی اقدام کنند تا حمایت لازم صورت گیرد، گفت: مشکل بیشتر سرمایه گذاران در تامین وثیقه، بدهی گذشته باقیمانده از وام‌ها و نیز مشکلات تامین تسهیلات تا به حال بوده است و علاوه بر این تا به حال اطلاع رسانی کافی هم نشده بود.

نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: زمین با قیمت مناسب در اختیار فعالان صنعتی قرار خواهد گرفت و علاوه بر تسهیلات شش درصدی روستایی، تسهیلات دوازده درصدی برای شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است.

شاعری گفت: به بیش از ٤٠٠ نفر از فعالین روستایی برای احداث صنایع تبدیلی کوچک وام ٣٠ میلیونی با بهره ٤ درصد ارائه می‌شود.
انتهای پیام/آ

تسهیلات ارزان قیمت برای احداث صنایع تبدیلی در شرق مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.