در شب میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم محمد مصطفی(ص) و ولادت حضرت امام صادق (ع) همدان غرق در شادی و سرور است .

میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پس از سالها انتظار عالم خلقت «رحمة للعالمين» بزرگترین هادی انسان ها پا به عرصه وجود گذاشت و نور محمدى عالم ملك و ملكوت منور شد.

آن شب آسمان مکه ستاره باران شد و ملکوتیان برای تحویل دادن امانت خود به زمین آمده بودند ، کنگره های کاخ کسری فرو ریخت و بت های جهالت سقوط کرد و آتشکده فارس خاموش شد.

پیامبری که ختم رسل است و پس از او پیامبری نخواهد آمد نام مبارکش چهار بار در قرآن مجید در سوره‌های «آل عمران ، محمد، فتح، احزاب» آمده است .


میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)

همچنین در چنین روزی در مدینه ، مولودی از سلاله پاک پیامبر چشم به جهان گشود و خانه امامت و ولایت با میلاد فرخنده ششمین امام معصوم علیه السلام ، غرق شادی و سرور شد.

شیعیان و محبّان اهل بیت(ع) وی را به صادق آل محمد(ص) می‏شناسند چرا که آن حضرت ، هرگز سخنی جز راست و درست ، چیزی نفرموده است .

امامت امام جعفر صادق(ع) حدود 34 سال و عصر شکوفایی معارف اهل بیت علیهم السلام بود که با ایجاد یک حوزه وسیع علمی و دینی ، به تربیت شاگردان بسیاری در زمینه های مختلف علمی و مذهبی پرداخته و عده شاگردان معروف ایشان را تا چهار هزار نفر و مجموع آن ها را تا 12 هزار نفر هم نوشته اند.

انتهای پیام/ج


میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار