نظارت بهداشتی بر توزیع ۱۳ هزار کیلوگرم گوشت وارداتی

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قائن گفت:کارشناسان نظارت شبکه بر توزیع ۱۳ هزار کیلوگرم گوشت وارداتی که به مراکز توزیع شهرستان وارد شده است نظارت نموده اند.

محمودی زاوه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قائن در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:در راستای نظارت بهداشتی بر تولید و توزیع گوشت قرمز  سالم و بهداشتی به صورت روزانه از کشتار دام های سبک و سنگین و همچنین گوشت های وارداتی که به صورت یارانه ای در بین همشهریان در طی ماه های اخیر به صورت تازه و منجمد توزیع می شود نظارت بهداشتی صورت می گیرد.

وی افزود:کارشناسان نظارت شبکه بر توزیع 13 هزار کیلوگرم گوشت قرمز گاوی و گوسفندی وارداتی که به صورت منجمد و تازه با رعایت شرایط بهداشتی قرنطینه ای به مراکز توزیع شهرستان وارد شده است نظارت نموده اند.

محمودی همچنین به تهیه گوشت دارای مهر و برچسب بهداشتی دامپزشکی ، گوشت فاقد هر گونه بو یا رنگ غیر طبیعی و با بسته بندی دارای تاریخ تولید و مشخصات معتبر اشاره کرد.

رییس شبکه دامپزشکی قاین افزود:از انجماد مجدد گوشت خودداری شود و گوشت تازه در دمای صفر تا 4 درجه سانتی گراد و منجمد در دمای 18- درجه سانتی گراد نگهداری شود و مطمئنا تهیه گوشت از مراکز عرضه مجاز و دارای تأییدیه بهداشتی دامپزشکی تضمین کننده سلامت مصرف کنندگان است .

انتهای پیام/غ

۱۳ هزار کیلوگرم گوشت وارداتی مورد نظارت شبکه دامپزشکی قاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.