در روز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و امام جعفر صادق (ع) مشهد الرضا غرق در شادی و سرور است.

گوش کن هفت آسمان در شور و حالی دیگرند/عرشیان و فرشیان نام محمد (ص) می‌برندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در روز میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام صادق (ع) همه ورودی‎ها، صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی گلباران و زائران و مجاوران با دلی مملو از ارادت و دلدادگی به این حریم قدسی مشرف شده تا خجسته میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) را به امام رضا (ع) تبریک عرض کنند.

دل‌های عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت از نور محمدی (ص) مسرور و دل‌های جعفریان از عشق صادق لبریز شده است؛ چشمان گریانشان به سوی گنبد طلایی آستان مقدس رضوی خیره گشته و قلبشان تا آستان پر از مهرش پر کشیده است.

در چنین روز‌های مبارک و خجسته‌ای مشهدی‌ها با پخش نذورات و عطرآگین کردن کوچه‌ها به عطر محمدی و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) شادی و شور خود را نشان می‌دهند و سفره کرمشان را برای پذیرایی از زائران و مجاوران امام رضا (ع) پهن می‌کنند.

مردم ولایتمدار خراسان رضوی نیز در شهرستان‌های استان با برپایی مجالس جشن و شادی و سرور ارادت قلبی خود را به حضرت محمّد مصطفی صلّی الله علیه و آله و سلّم و امام جعفر صادق علیه السّلام ابراز می کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.