فرماندار ریگان گفت: وحدت بین مسلمانان شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام و از مهمترین عوامل پیشرفت و پیروزی‌های متعدد جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امین باقری فرماندار ریگان با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام وامام جعفر صادق (ع) گفت: ربیع الاول، بهار پر طراوتی است که نام نورانی رسول اخلاق حضرت محمد مصطفی (ص) زینت زمین شده است و یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است.

وی بیان داشت: با تدبیر و درایت بلند حضرت امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگذاری شده و در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

فرماندار ریگان عنوان کرد: وحدت پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کنند.

باقری گفت:وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.

وی بیات داشت: دشمنان میهن اسلامی همواره در تلاشند تا با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، رمز موفقیت و پیروزی ما در وحدت آحاد جامعه که همانا انسجام و همبستگی ملت ایران است را خدشه دار کنند بنابراین می‌توان گفت وحدت بین مسلمانان شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام و از مهمترین عوامل پیشرفت و پیروزی‌های متعدد جهان اسلام است.

فرماندار ریگان اظهار کرد: امید است همه ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم پیامبران برای همیشه تاریخ بر افراشته، در قالب یک امت واحده حرکت کرده و کشور ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

باقری افزود: میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد (ص) رسول صلح و بیداری و هفته وحدت و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را به تمامی مسلمانان بویژه اهل تشیع و تسنن شهرستان که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ی

وحدت شاه کلید مقابله با دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار