معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله/ کشور افغانستان تاکید کرد که این وزارتخانه برنامه جدی را روی دست دارد تا افراد مشکوک در صفوف نیروهای پلیس شناسایی و اخراج شوند.

وزارت داخله: افراد مشکوک از نیروهای پلیس اخراج می شوندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله/ کشور افغانستان تاکید کرد که این وزارتخانه برنامه جدی را روی دست دارد تا افراد مشکوک در صفوف نیروهای پلیس شناسایی و اخراج شوند.

اختر محمد ابراهیمی، معین ارشد وزارت امور داخله/ کشور افغانستان در یک نشست امنیتی در مقر این وزارتخانه گفت: افراد مشکوک باید در تمام قطعات و جزء و تام‌های پلیس ملی شناسایی و اخراج شوند.

به گفته وی، وزارت امور داخله/ کشور افغانستان، بایومتریک منسوبین پلیس را آغاز کرده و با بایومتریک نیروهای امنیتی، افراد مشکوک شناسایی و اخراج خواهند شد.

معین ارشد وزارت امور داخله/ کشور افغانستان همچنین از تمامی افسران و فرماندهان پلیس خواست تا از آوردن افراد غیر مسئول به قطعات و جزء و تام‌ها و پاسگاه‌های پلیس جدا خودداری کنند.

آقای ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش بر تامین امنیت مساجد و تکیه‌خانه‌ها تاکید کرد و گفته که برای تامین امنیت اماکن مقدس باید تدابیر لازم و جدی گرفته شود.

وی همچنین تاکید کرد که نیروهای پلیس باید از وضعیت دفاعی بیرون آمده و وضعیت تعرضی به خود بگیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.