بسیج نهاد مقدسی است که حضور در آن می تواند سرشار از برکت باشد/بسیج یک جریان اجتماعی مبتنی بر اندیشه‌های انقلاب استفرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:بسیج اندیشه های انقلاب است و باید برای ترویج و گسترش آن تلاش کنیم.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) در جشن ولادت رسول اکرم (ص) که در مسجدالرضا احمدآباد مشهد برگزار شد با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت گفت:بسیج یادگار امام راحل(ره) است و در این ۳۹ سال گذشته خیر و برکتش نصیب همه مردم شده است، بسیج نهاد مقدسی است که حضور در آن می تواند برای فرد و جامعه و همچنین برای انقلاب اسلامی سرشار از برکت باشد.

وی تصریح کرد: بسیج یک جریان اجتماعی مبتنی بر اندیشه‌های انقلاب اسلامی است و باید برای گسترش آن تلاش کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به نحوه مواجهه با آمریکا گفت: ما در برابر آمریکا سه راه تسلیم، مذاکره و مبارزه را پیش رو داریم، اگر تسلیم شویم به دوران قبل از انقلاب برگشته ایم. همچنین تجربه نشان داده کشور‌هایی که تسلیم آمریکا شده اند دیگر هویتی ندارند.

سردار نظری با اشاره به مبارزه طولانی امام خمینی(ره) با استکبار جهانی افزود:مبارزه با آمریکا مبارزه با یک کشور عادی تحت عنوان آمریکا نیست، تقابل ما یک تقابل مبنایی و اعتقادی است و آمریکا نماد کفر و استکبار است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم با آمریکا مذاکره کنیم، برای مذاکره نیز باید وضعیت کنونی آمریکا را در نظر گرفت. بررسی‌ها نشان می‌دهد که آمریکا دیگر در موضع قدرت نیست و حتی از نظر اقتصادی نیز به گفته خود ترامپ وابسته به کشور‌هایی نظیر عربستان سعودی هستند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:مردم غزه سالهاست با اسرائیل مبارزه می‌کنند و اگر دست از مبارزه کشیده بودند امروز نه فلسطینی بود و نه از سایر سرزمین های اسلامی خبری بود ؛ ما نیز با توجه به موقعیت کنونی آمریکا و با توجه به جایگاه انقلاب در حال حاضر، و باتوجه به شواهد و قرائن راهی بجز مبارزه برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب نداریم و تمام مسئولان نیز باید همه با هم یه یک وحدت فکری و نظری دست پیدا کنند.

انتهای پیام//ر.ر
 

بسیجیان نقش موثری در انقلاب و همچنین سازندگی و امداد داشته اند

برچسب ها: بسیج ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.