مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از ۸۴۰ نفر از اهالی مناطق محروم شهرستان ریگان به مناسبت هفته بسیج و وحدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با حضور جمعی از دندانپزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان، کاروان سلامت با هدف رسیدگی به وضعیت بهداشت، سلامت و درمان افراد محروم و کم برخوردار در شهرستان ریگان برگزار شد.

فلاح با اشاره به بهره مندی بیش از ۸۴۰ نفر از اهالی روستا‌های محروم و بی بضاعت شهرستان ریگان از خدمات دندانپزشکی این کاروان افزود: در این مدت خدمات تخصصی دندانپزشکی شامل کشیدن دندان، عصب کشی، پرکردن دندان، جرم گیری، ترمیم و… به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

وی با اشاره به اهدای یکصد و ۳۵ سبد غذایی به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) به اهالی کپرنشین و محروم این شهرستان، بیان کرد: در حاشیه اجرای این کاروان سلامت، هر سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال توسط دندانپزشکان تهیه و توزیع شده است.

 ۴۰ دنداپزشک داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روز پنجشنبه یکم لغایت شنبه سوم آذرماه جاری با استقرار ۲۰ یونیت دندانپزشکی در شهرستان ریگان از توابع استان کرمان به ارائه خدمت به اهالی این منطقه پرداختند.
انتهای پیام/ی

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.