تیم تکواندو شهرداری ورامین با پیروزی برابر نماینده روسیه در فینال مسابقات تیمی جهان در امارات روی سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان جهان شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم تکواندو شهرداری ورامین در فینال رقابت‌های تیمی جهان در امارات برابر تیم روسیه قرار گرفت و این مبارزه با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ به پایان رسید تا هوگوپوشان ایران روی سکو قهرمانی جهان قرار بگیرند.

شاگردان خانلرخانی در پایان دو راند اول با تساوی ۱۲ بر ۱۲ برابر روسیه به کار خود پایان دادند و در راند سوم هوگوپوشان کشورمان ۲۳ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند.هوگوپوشان کشورمان در راند پایانی این دیدار حساس با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ از سد حریف روسی خود عبور کردند تا در نهایت تیم تکواندو ایران قهرمان جهان شود.

تیم‌تکواندو روسیه در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت و تیم های قزاقستان و جمهوری آذربایجان به طور مشترک در مکان سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

پیش از این شاگردان خانلرخانی در دیدار امروز و در مرحله نیمه نهایی برابر تیم قزاقستان روی شیاپ چانگ رفتند و با نتیجه ۴۹ بر ۲۹ به پیروزی رسیدند و توانستند راهی مرحله فینال شوند.

تیم تکواندو شهرداری ورامین در روز نخست این مسابقات و در مرحله گروهی برابر تیم‌های جمهوری آذربایجان، چین و ازبکستان به پیروزی رسید و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم تکواندو کشورمان با ترکیب سینا بهرامی، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و مهدی خدابخشی با هدایت پیام خانلرخانی در این دوره از مسابقات حاضر شد.

رقابت‌های تیمی جهان در امارات با حضور ۸ تیم از روز شنبه سوم آذرماه آغاز شد و امروز با قهرمانی تیم تکواندو شهرداری ورامین نماینده کشورمان به پایان رسید.


بیشتر بخوانید: تغییر ترکیب تیم شهرداری ورامین در مسابقات قهرمانی تیمی جهان

قرعه‌کشی مسابقات تیمی تکواندو قهرمان جهان ۲۰۱۸ انجام شد

خانلرخانی: کار سختی برای قهرمانی جهان در امارات پیش رو داریم


انتهای پیام/

قهرمانی تیم تکواندو شهرداری ورامین در رقابت های تیمی جهان امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار