رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:آستان قدس رضوی با راه اندازی اردوگاه «خاتون» گامی مهم در خدمت‌رسانی به بانوان برداشته است.

افتتاح اردوگاه «خاتون» گامی مهم در خدمت‌رسانی به بانوان مشهدی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: آستان قدس رضوی با افتتاح باغ اردوگاه خاتون، گامی مهم در مسیر خدمت‌رسانی به بانوان شهر مشهد برداشته است و آرزوی دیرینه مردم این شهر برای باز شدن درب باغ‌های آستان قدس رضوی به روی مردم را محقق کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد باغ اردوگاه خاتون کارکرد‌های فراوانی دارد که یکی از این کارکرد‌ها را می‌توان تأثیر مثبت بر محیط‌زیست مشهد دانست تصریح کرد: اگرچه در گذشته اتفاقات ناگواری همچون تبدیل باغ آستان قدس در تقاطع خیام و سجاد به مجتمع تجاری اتفاق افتاد، اما طراحی باغ اردوگاه «خاتون» به نحوی انجام‌شده است که علاوه بر حفظ درختان باغ بر فضای سبز موجود آن افزوده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه حضور مردم در باغات آستان قدس اقدامی مبارک است، گفت: با توجه به اینکه شهرداری حتی با احداث پارک‌های مخصوص بانوان نتوانسته بود فضایی مناسب برای نیمی از جمعیت شهر مشهد فراهم کند، آستان قدس رضوی با اختصاص بخشی از باغات موقوفه اقدامی بسیار مؤثر برای رفع این کمبود انجام داده است.

حیدری ادامه داد: باغ اردوگاه «خاتون» با رویکرد انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان راه‌اندازی شده و این فرصت را برای حضور بانوان در اجتماع فراهم کرده است تا در یک فضای تعاملی برای تعالی معنوی جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام//آ.ح


راه اندازی اردوگاه خاتون با رویکرد انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.