دبیر انجمن سنگ ایران گفت:در حال حاضر شرکت کشتیرانی با کمبود کانتینر مواجه است و شرکت‌های خارجی نیز در این بخش حضور ندارند که مجموعه این شرایط باعث چند برابر شدن هزینه‌های حمل‌ونقل شده است.

علت افزایش هزینه‌های بین‌المللی و داخلی حمل‌ونقل چیست؟به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد شریفی دبیر انجمن سنگ ایران، از افزایش هزینه‌های بین‌المللی و داخلی حمل‌ونقل خبر داد و گفت: افزایش نرخ ارز در ماه‌های اخیر باعث افزایش تقاضای صادرات شده و بالا رفتن هزینه‌های تولید و حمل‌ونقل مانعی برای صادرات نیست، اما یکی از چالش‌های صادراتی محسوب می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر شرکت کشتیرانی با کمبود کانتینر مواجه است و شرکت‌های خارجی نیز در این بخش حضور ندارند که مجموعه این شرایط باعث چند برابر شدن هزینه‌های حمل‌ونقل شده است.


بیشتر بخوانید: افزایش عوارض سنگ آهن، دغدغه این روزهای تولیدکنندگان + فیلم


دبیر انجمن سنگ ایران همچنین موانع بانکی برای نقل و انتقالات مالی را بزرگترین چالش صادرات دانست و اظهار کرد: افزایش نرخ ارز باعث افزایش میزان صادرات خواهد شد، اما خدمات ارائه شده به واحد‌های تولیدی در بخش صادرات باید بهبود یابد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کمبود کانتینر، عامل گرانی حمل‌ونقل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.