حسب وعده معاون توسعه منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سفر به استان سیستان و بلوچستان کارگاه‌های مهارت آموزی استان سیستان و بلوچستان با ارسال سه کامیون شامل ۱۶۰ قلم تجهیزات کارگاهی تجهیز و به روزرسانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، خان محمد حسن زهی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: نادر فخری معاون مدیریت و توسعه منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سفر به استان سیستان و بلوچستان برای تجهیز و به روز رسانی کارگاه‌های آموزشی قول ارسال تجهیزات داده بود که این وعده با ارسال سه کامیون تجهیزات کارگاهی شامل ۱۶۰ قلم تجهیزات اعم از؛ موتورگیربکس، وسایل جوشکاری٬ کامپیوتر، برق، وسایل خوشخواب (جهت تجهیز خوابگاه‌های شبانه روزی) ٬اختصاص حدود ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات کارگاهی و تعمیر کارگاه‌های آموزشی٬پرداخت مطالبات پرسنلی تا پایان هفته اول آذر و... است.

حسن زهی افزود: ارسال این تجهیزات در راستای بهینه سازی، نوسازی، کارگاه‌های مراکز استان سیستان وبلوچستان علی رغم محدودیت‌های موجود در سازمان با نگاه ویژه معاون وزیر و ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ونیز معاون مدیریت منابع انسانی سازمان در سفر استانی جهت محرومیت زدایی از استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بروز رسانی تجهیزات کارگاهی به عنوان اصلی‌ترین فعالیت‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش‌های مهارتی بوده و گامی در راستای بسترسازی ایجاد اشتغال پایدار است.

رویکرد رییس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور آموزش همه جانبه و هدفمند از طریق ایجاد تحول در نحوه ارائه آموزش‌های مهارتی است و این مهم این مهم در کارآمدتر شدن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به طور ویژه اثرگذار است لذا ارسال تجهیزات به روز در همین راستا بوده است.

نگاه ویژه دکترپاک سرشت معاون وزیر و ریاست سازمان، محرومیت زدایی از استان سیستان و بلوچستان با اتکا به توانمندی، قابلیت و ظرفیت‌های جوانان این استان است و ارتقاء کیفیت آموزش‌های مهارتی با به روزرسانی تجهیزات رسالت سازمان برای هموار کردن مسیر توسعه استان میباشد چراکه اساسی‌ترین راه محرومیت زدایی، آموزش مهارت برای شغل است.

گفتنی است مجموعه آموزش فنی وحرفه‌ای استان قدر دان پاسخگویی به موقع سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای در مطالبه گری‌های مالی، کارگاهی، وضعیت نیروی انسانی، راه اندازی خوابگاه‌های شبانه روزی و... هستند.

 

انتهای پیام/پ

تجهیز مراکز فنی حرفه ای در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار