بارشها در خراسان جنوبی از امروز آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت:شدت بارش ها امروز در برخی مناطق استان همچون شهرهای سرایان، فردوس، طبس، بشرویه،خوسف، نهبندان و بیرجند سبب ایجاد رواناب خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز تا فردا صبح ،کاهش دمای هوا در اغلب مناطق استان محسوس است، افزود: در این مدت به طور میانگین 5 تا 7 درجه دمای هوا کاهش می یابد و احتمال بارش پراکنده برف در ارتفاعات شمال شرق استان همچون زیرکوه،قاین و سرایان از اواخر امشب تا بامداد فردا دور از انتظار نیست.

نخعی گفت:با تقویت ناپایداریهای جوی برای امروز تا روز سه شنبه، گاهی وزش باد شدید در پاره ای از مناطق گرد و خاک، بارش باران همراه با رعد و برق و در ارتفاعات تشکیل مه و احتمال بارش تگرگ در استان پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان افزود:در شبانه روز گذشته سربیشه با 4 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و خوسف با 23 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود.

وی اظهار کرد:تغییرات دمایی مرکز استان نیز در این مدت بین 10 و 22 درجه سانتیگراد بود که پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز بیرجند با سه درجه کاهش به 19 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

انتهای پیام/غ

کاهش 5 تا 7 درجه ای دمای هوا در خراسان جنوبی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.