المپیاد استعدادهای برتر شطرنج کشور با صدرنشینی گیلان در رشت برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در پایان دور هفتم این رقابت ها، تیم شطرنج پسران گیلان با کسب بیست و نیم امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم تهران با کسب ۱۹ و نیم امتیاز در رتبه دوم است و فارس نیز با کسب ۱۶ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
وی با بیان اینکه در بخش رقابت‌های تیمی دختران، شطرنجبازان گیلانی با کسب ۲۱ و نیم امتیاز در رتبه نخست المپیاد استعداد‌های برتر کشور قرار دارند، افزود: تیم تهران با کسب ۲۱ امتیاز دوم است و خراسان رضوی نیز با کسب ۲۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه در رقابت‌های انفرادی بخش پسران و در پایان دور هفتم، امیرمحمد آزادی از البرز با کسب شش و نیم امتیاز صدرنشین است، آبتین عطاخان از قزوین با کسب شش امتیاز در مکان دوم قرار دارد، گفت: حسین رستمی از زنجان، جواد جوادی مقدم از خراسان رضوی، امیررضا خطیبی از اصفهان، آراد نظری و مانی جاهدی از گیلان با کسب ۵/۵ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
سعید علیپور تصریح کرد: رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر شطرنج کشور از عصر پنجشنبه هفته گذشته با حضور حدود ۳۰۰ ورزشکار این رشته از استان‌های مختلف کشور در رده سنی ۱۲ الی ۱۵ سال در دو بخش پسران و دختران در رشت آغاز شد.
وی با بیان اینکه شطرنجبازان حاضر در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در ۹ دور به روش سوییسی و به مدت پنج روز در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت می‌پردازند، افزود: در نهایت تیم‌ها و نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها انتخاب و به عنوان استعداد‌های برتر این رشته در سطح کشور معرفی خواهند شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در تمامی رشته‌ها و در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: استان گیلان میزبان رقابت‌های تکواندو در بخش دختران و همچنین رقابت‌های شطرنج در دو بخش پسران و دختران است.

 
انتهای پیام/آ

گیلان صدرنشین المپیاد استعدادهای برتر شطرنج

برچسب ها: ورزشی ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.