رئیس هیئت امنای استان مقدس امام زاده عبدالله (ع) بافق گفت: آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) این شهرستان غبار روبی و عطرافشانی شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سید سعید حسینی رئیس هیئت امنای آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) بافق در آیین غبار روبی و عطر افشانی آستان مقدس این امام زاده گفت:۹۶میلیون و ۳۷۸هزار تومان نذورات طی سه ماه گذشته از ضریح این آستان جمع آوری شد.

حسینی به تشریح عملکرد عمرانی و فرهنگی این آستان مقدس پرداخت و افزود: برای استفاده بهینه و تکریم زائران و مجاوران این آستان ساماندهی حسینیه آغاز شده است و در حال انجام استد.

وی افزود: ترمیم و بازسازی پشت بام آستان بویژه اطراف گنبد، احداث سرویس‌های بهداشتی، احداث شوفاژخانه مرکزی و بازسازی برخی از مکان‌های صحن مطهر جزء برنامه بوده که خوشبختانه انجام و این روند ادامه دارد.

حسینی با اشاره به مباحث فرهنگی و دینی آستان و تشریح برنامه‌های آینده این حوزه تصریح کرد: راه اندازی سایت جامع آستان مقدس، سامانه پیامکی و ارتباطی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و زائران، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری یادواره‌ی شهدا و مناسبت‌های ملی و مذهبی و غیره از دیگر برنامه‌های حوزه فرهنگی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) است.

انتهای پیام/ی

آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) بافق غبار روبی و عطر افشانی شد

برچسب ها: شهدا ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.