معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پیرو مصوبات کمیته نظارت بر تعرفه‌ها و شکایات رسیده به سامانه ۱۹۰، پرونده دو پزشک به علت دریافت مبلغ غیرمتعارف به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

پرونده دوپزشک، یک ماما و سه مرکز درمانی روی میز تعزیرات حکومتی بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر جعفر زارعی زاده افزود: دو مرکز درمانی نیز به علت رعایت نکردن تعرفه دولتی و یک مرکز درمانی دیگر نیز به علت رعایت نکردن تعرفه بیماران تصادفی برای بررسی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی بیان کرد: پرونده یک مامای متخلف نیز به علت مداخله در خدمات نازایی به دادستانی نظام پزشکی ارجاع داده شد.

سرپرست اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: دریافت هرگونه وجه غیرمتعارف از بیماران مصداق بارز تخلف است و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۹۰ ثبت کنند.

دکتر محمد ازمل افزود: به سرعت به این شکایات رسیدگی و پس از بررسی، تصمیم لازم گرفته می‌شود.

وی کاهش پرداخت مستقیم از جیب بیماران را یکی از دستاورد‌های طرح تحول سلامت عنوان کرد و ادامه داد: این امر با جلوگیری از پرداخت‌های غیرمتعارف با عنوان زیرمیزی ممکن شده است.

سرپرست اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این دانشگاه تمام تلاش خود را برای صیانت از حقوق بیماران به کار خواهد بست.

انتهای پیام/ک

پرونده چندین فرد و مرکز درمانی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.