به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از الکترونیکی شدن پذیرش مشترکین خبر داد و گفت: مشترک در بدو ورود به شرکت و مراجعه به قسمت پذیرش، ثبت نام خود را انجام داده و تمام مدارک آن اسکن شده و سپس قبض رسید ارائه خدمات به وی تحویل داده میشود.
ولیزاده افزود: سپس اطلاعات مربوط به مشترک از طریق بستر اینترنت به ارزیاب ارسال میگردد، ارزیاب بعد از دریافت پرونده به محل مورد نظر مراجعه و ارزیابی خود را انجام میدهد و بعد از ارزیابی، پرونده تکمیل شده و طبق تاریخ مندرج در رسید در موعد مقرر کار مشترک انجام میگیرد.
مدیرعامل شرکت صرفه جویی در وقت و هزینه مشترک، عدم انجام مسافرتهای غیر ضروری شهری، تسهیل در ترافیک، رضایت مندی ارباب رجوع، حفظ محیط زیست از طریق عدم مصرف کاغذ و ... را از مزایای این طرح عنوان کرد.
وی همچنین این کار را در راستای ارائه خدمت از طریق میز خدمت عنوان کرد.
ولیزاده در بخش دیگری از سخنان خود به سامانه بلوتوث سرور شرکت اشاره کرد و گفت: با ورود هر مشترک به اداره خدمات مشترکین شرکت، پیامی مبنی بر روشن نمودن بلوتوث دستگاه تلفن همراه خود دریافت و پس از روشن کردن بلوتوث برنامه همراه آبفا مخصوص تلفن همراه بر روی تلفن همراه شخص بارگیری میشود و با نصب آن میتواند از مزایای این اپلیکیشین استفاده کند.
وی در آخر گفت: سیستم پیامکی مشترکین نیز فعال است و برای اطلاع رسانی به مشترکین از روند گردش کار پرونده خود مشترک استفاده میشود و همچنین این سیستم در کارهایی همچون ممیزی املاک نیز کاربرد دارد.
انتهای پیام/م