مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها با سرعت، دقت و صحت بالاتر عمل نمایند تا شفافیت بهتری را در جریان اطلاع رسانی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عباس تقی زاده در دیدار مدیر و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان گفت: شفافیت در اطلاع رسانی از بروز شایعات و سردرگمی مخاطب جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در واقع باید شرایط جدید رسانه را درک کنیم ومتناسب با آن عملکرد بهتری داشته باشیم.

تقی زاده نگاه تعاملی و ارتباطی روابط عمومی دادگستری کرمان را قابل تحسین دانست و گفت:همه‌ی خانواده‌ی روابط عمومی‌ها باید در ارتباط با یکدیگر همگرا باشند و با تعامل عمل کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان افزود: در واقع روابط عمومی‌ها همه اعضای یک خانواده هستند که هرکدام هویت مستقلی دارند، اما در عین حال به هم پیوسته و وابسته هستند.

وی گفت: در کنار هم بودن خانواده روابط عمومی، منجر به عملکرد بهتر و در نهایت اعتلای جریان اطلاع رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شودکه همین موضوع اهمیت کار روابط عمومی را مشخص می‌کند.

تقی زاده افزود: روابط عمومی استانداری کرمان آمادگی کامل جهت همکاری نزدیک با روابط عمومی دادگستری به عنوان نماینده قوه قضائیه را دارد و همه‌ی روابط عمومی‌ها را همکار روابط عمومی استانداری می‌دانیم وبایستی در کنار هم کار کنیم.

وی گفت: نسبت به سال‌های گذشته روابط عمومی اهمیت بیشتری پیدا کرده است وبا توجه به تنوع در منابع خبری و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی توسط افراد مختلف لازم است که روابط عمومی‌ها با سرعت، دقت و صحت بالاتر عمل نمایند تاشفافیت بهتری را در جریان اطلاع رسانی ایجاد کنند.
انتهای پیام/ی

اهمیت روابط عمومی ها نسبت به سال های گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار