ميرشکار از اعزام سه هزار و پانصد نفر از مددجویان به مشهد مقدس تا پایان امسال خبر داد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ميرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم در مراسم اعزام کاروان مددجویان به مشهد مقدس گفت: در شش ماهه اول یک هزار و پانصد نفر به اردوهاي زيارتي مشهد مقدس اعزام شدند و پيش بيني مي شود که تا پايان امسال هم دوهزار نفر در اين اردوها شرکت کنند.

وی افزود: مدت زمان هر اردو پنج روزه و در کنار زيارت حرم علي ابن موسي الرضا(ع) برنامه هاي مختلف آموزشي در نظر گرفته شده است .

مديرکل کميته امداد امام خميني استان قم با اشاره به اينکه همه هزينه هاي مددجويان در اين سفر زيارتي رايگان و از سوي خيرين پرداخت مي شود یاد آور شد: کساني که تمايل دارند در توسعه اين گونه اردوها مشارکت کنند مي توانند کمک هاي خود را به کميته امداد امام خميني استان تحويل دهند.

سرپرست استانداري قم در اين مراسم از خدمات کميته امداد امام خميني در جهت برنامه هاي فرهنگي مددجويان قدرداني کرد وگفت: بايد حضور خانواده کميته امداد در چنين اماکن زيارتي هدفمند و همراه با برنامه هاي آموزشي و ارتقا آگاهي هاي خانواده ها باشد.

هاشمي افزود: همچنين از همت خيرين در راه اندازي چنين کاروان هاي زيارتي قدرداني کرد و يادآور شد يکي از برکات نظام اسلامي ما حضور پر رنگ نيکوکاران و خيرين در پيشرفت وآباداني کشور بوده است و کميته امداد بايد از همه ظرفيت هاي خيرين براي توسعه خدمات خود به مددجويان زير پوشش استفاده کند.

انتهای پیام/الف

اعزام بیش از ۳هزار مددجو کمیته امداد به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار