در یک اتفاق باورنکردنی کودکی که در زیر قطار سقوط کرده بود زنده ماند.

زنده ماندن معجزه آسای کودک در زیر چرخ قطار! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک خردسال هندوستانی که حین عبور قطار در یکی از ایستگاه های به داخل محدوده ریل سقوط کرده بود بطور معجزه آسایی از مرگ گریخت. این کودک دقیقا در لحظه ای که قطار در حال ترک ایستگاه بود از روی سکو به پایین سقوط کرد.

در ویدئویی که توسط دوربین تلفن همراه یکی از مسافران حاضر در ایستگاه قطار تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می کشد.در این ویدئو این کودک که در زیر ریل قطار در حال گریه کردن است مشاهده می شود. در حالی که قطار در حال عبور از مقابل سکو است و کودک در زیر ریل قطار قرار دادرد شاهدان عینی که نمی توانند کاری برای نجات او انجام دهند وحشت زده نظاره گر این صحنه هستند.

بنا به گزارش رسانه های محلی هندوستان این دختر 1 ساله در هنگامی که قطار در حال حرکت و ترک ایستگاه بود ناگهان میان شکاف بین سکو و واگن قطار سقوط کرد. یکی از شاهدان عینی پس از عبور قطار بلافاصله به داخل محدوده ریل پرید و کودک را به بالای سکو منتقل کرد. در این حادثه که در ایستگاه قطار منطقه "اوتار پرادش" هندوستان رخ داد این کودک بدون آنکه دچار آسیبی شود از مرگ حتمی گریخت.

این کودک در حالی از این حادثه مرگبار جان سالم بدر برد که بنا به گزارشی که دولت هندوستان در سال 2012 منتشر کرد سالیانه حدود 15000 مسافر در حوادث ریلی این کشور جان خود را از دست می دهند. بنا به این گزارش دولت هندوستان بودجه ای 137 میلیارد دلاری را برای تجهیز و مدرن کردن ناوگان ریلی در این کشور طی پنج ساله گذشته هزینه کرده است.

انتهای پیام/

فرار از مرگ معجزه آسای کودک هندوستانی در ایستگاه قطار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.