مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: منبع طبیعی سراب گرم که آب شرب شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، سومار، خسروی و نفت شهر را تأمین می کند، کدورت آب آن کاملا برطرف و وارد مدار بهره برداری و شبکه توزیع این شهرها شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   علیرضا تخت شاهی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه   گفت: منبع طبیعی سراب گرم که آب شرب شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، سومار، خسروی و نفت شهر را تأمین می کند، لایروبی و شستشو شد و کدورت آب آن کاملا برطرف و وارد مدار بهره برداری و شبکه توزیع این شهرها شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سیستم تأمین و توزیع آب شرب این شهرها از ثبات بسیار خوبی برخوردار است و هیچگونه کدورتی در آب شرب آنها وجود ندارد.

 وی افزود: باتوجه به وقوع زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه شب(4 آبان ماه)، آب برخی شهرهای زلزله زده دچار کدورت شد که بلافاصله از شبکه توزیع آب این شهرها حذف شدند و آب شرب مورد نیاز شهروندان تا نتیجه گیری کامل تلاشهای همکاران این شرکت برای رفع کدورت، از طرق دیگری تأمین گردید.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تشکر از مدیران عامل و همکاران شرکت آبفا در استانهای معین و تأکید بر اینکه هم اکنون هیچگونه آبرسانی سیاری در شهرهای زلزله زده صورت نمی گیرد و نیازی هم به این کار در این شهرها نیست، افزود: عکس هایی که در برخی فضاهای مجازی از آبرسانی سیار منتشر می شود مربوط به فضاهای شهری نیست.

تخت شاهی یادآور شد: ساعات اولیه پس از وقوع زلزله استان های معین همدان، کردستان، لرستان و ایلام در منطقه مستقر شدند و تانکرهای سیار متعددی نیز به تمام شهرها اعزام و مقادیر فراوانی آب معدنی و آب بسته بندی شده جهت توزیع به فرمانداری ها تحویل داده شد و مشکل خاصی در تامین آب هیچ یک از شهرهای زلزله زده منطقه به وجود نیامد.

انتهای  پیام/ز

هیچگونه آبرسانی سیاری در شهرهای زلزله زده صورت نمی گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.