مدیر تأمین مسکن کمیته امداد خراسان رضوی گفت:فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد خراسان رضوی در هفت‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رشد ۴۲ درصدی فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رحیم صحراپیما مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، این نهاد به‌منظور حمایت مددجویان خود دو هزار و ۴۹۵ پروژه عمرانی را انجام داده است که این رقم در مورد مشابه سال گذشته هزار و ۷۵۰ مورد بود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی انجام شده در هفت‌ماهه امسال شامل ۸۷۰ مورد ساخت مسکن روستایی، ۳۱۷ مورد ساخت و خرید مسکن شهری، هزار و ۱۵۶ مورد تعمیرات، ۵۰ مورد انجام پروژه‌های نیمه‌تمام روستایی و شهری و ۱۰۲ مورد بهسازی سرویس‌های بهداشتی می‌باشد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: برای پروژه‌های عمرانی اجراشده در هفت‌ماهه امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که ۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان آن از منابع دولتی و باقی آن از محل صدقات مردم به کمیته امداد بوده است.

هدف‌گذاری این نهاد خرید و ساخت پنج هزار باب مسکن مددجویی تا پایان سال بوده است که تا کنون ساخت سه هزار و ۵۰۰ باب مسکن باقی‌مانده است.

انتهای پیام//ف.ح
برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.